Skip to main content
Luminor Logo
  • Interneto bankas
  • Kasdienai

    Kasdienai

    • Tapk klientu
    • Mokėjimo kortelės ir paslaugų krepšeliai
    • „Luminor“ vaikams
    • „Luminor“ jaunimui
    • Interneto bankas
    • Mobilusis bankas
    • Mokėjimai
    • Draudimas
    • „Smart-ID“
    • „Luminor“ Pliusų klubas
    • Skaičiuoklės
    • Klientai apie mus
  • Taupymas, investavimas

    Taupymas, investavimas

    • Terminuotasis indėlis
    • Indėlių palūkanų normos
    • Taupomoji sąskaita
    • Kaupiamasis indėlis
    • Mano taupymo tikslai
    • E. taupyklė
    • „Luminor Investor“
    • Augink savo turtą
    • Pensija
    • Investavimas
    • Investicinė sąskaita
    • Platinamos emisijos
  • Paskolos

    Paskolos

    • Būsto paskola
    • Būsto paskolos refinansavimas
    • Nekilnojamojo turto partnerių pasiūlymai
    • Paskola idėjoms
    • Paskola žemės sklypui
    • Vartojimo paskola
    • Paskola tvariems ateities namams
    • Paskola gamtai draugiškam automobiliui
    • Paskola automobiliui
    • Automobilių lizingas
  • Verslui
  • Interneto bankas

    Interneto bankas

    • „Luminor“ Interneto bankas
    • Tapk klientu
    • Apie mus
      • „Luminor“ istorija
      • Valdymas
      • Valdyba
      • Asmens duomenų tvarkymas
      • Pinigų plovimo prevencija ir tarptautinės sankcijos
      • Informacija finansinėms institucijoms
      • Finansinės ataskaitos
      • Ekonomikos apžvalgos
      • Investuotojams
      • „Luminor“ socialinė atsakomybė
    • Naujienos
    • Interneto bankas
      • „Luminor“ Interneto bankas
      • Luminor Bridge
    • Banko tinklas ir bankomatai
    • Kainynas
      • Privatiems klientams
      • Verslo klientams
    • Paslaugų teikimo sąlygos
    • Pensija
    • Valiutų kursai
    • Privačioji bankininkystė
    • Skundai ir atsiliepimai
    • Karjera
    • Open Banking
    • EN
  • „Luminor“ Interneto bankas
Banko tinklas
Kontaktai
 Pagalba klientams
  • Pradžia
  • Paskolos
  • Būsto paskola
  • DUK
  • Būsto paskolos refinansavimas. DUK

Supaprastintas būsto paskolos refinansavimas

Dažniausiai užduodami klausimai

Ką reiškia būsto paskolos refinansavimas supaprastinta tvarka ir kokiais atvejais taikomos supaprastinto refinansavimo sąlygos?

Būsto paskolos refinansavimas supaprastinta tvarka – procesas, kai bankas kredito gavėjui suteikia kreditą įvykdyti finansinius įsipareigojimus pagal anksčiau sudarytą vieną ar kelias kredito sutartis. Paskolos refinansavimas supaprastinta tvarka taikomas, kai:

  • negrąžinta paskolos dalis nesikeičia
  • įkeičiamas tas pats nekilnojamasis turtas
  • paskolos laikotarpis neilgėja
  • vėluojančių įmokų pagal esamą sutartį nėra
  • refinansavimu supaprastinta tvarka naudojatės ne dažniau kaip kartą per 2 metus

Kuo skiriasi refinansavimas supaprastinta tvarka nuo įprasto paskolos refinansavimo?

Jei kreipsitės į mus dėl kito banko ar finansų institucijos anksčiau suteiktos paskolos refinansavimo, mes, suteikdami paskolą refinansavimui, kuris atitinka teisės aktuose numatytas refinansavimo supaprastinta tvarka sąlygas, netaikysime sutarties mokesčio, taip pat kompensuosime jūsų patirtas nepriklausomo (išorės) nekilnojamojo turto vertinimo išlaidas, jei tokį vertinimą prašysime atlikti ir sudarysime kredito sutartį. Taip pat padengsime atlyginimą notarui už nekilnojamojo turto hipotekos arba su nekilnojamuoju turtu susijusios teisės patvirtinimą ir duomenų viešajam registrui perdavimą, atlyginimą viešojo registro tvarkytojui už nekilnojamojo turto hipotekos arba su nekilnojamuoju turtu susijusios teisės įregistravimą viešajame registre.   

Jei kreipsitės į mus dėl kito banko ar finansų institucijos anksčiau suteiktos paskolos refinansavimo, mes, suteikdami paskolą įprastam refinansavimui, aukščiau išvardintų išlaidų nekompensuosime.

Ar bus iš naujo vertinamos mano pajamos kreipiantis į kitą banką dėl paskolos refinansavimo?

Taip, refinansuojant būsto paskolą supaprastinta tvarka yra atliekamas paskolos gavėjo kreditingumo vertinimas – taip pat, kaip ir kreipiantis dėl naujos būsto paskolos ar refinansavimo nesupaprastinta tvarka. Vertiname finansines galimybes, pajamų tvarumą, kredito istoriją (ar turite arba esate turėję skolų, kaip vykdote savo prisiimtus finansinius įsipareigojimus), turimus kitus finansinius įsipareigojimus.

Ar svarbi mano kredito istorija refinansuojant paskolą „Luminor“ banke?

Refinansuojant būsto paskolą tiek supaprastinta, tiek įprasta tvarka, yra atliekamas paskolos gavėjo kreditingumo vertinimas – taip pat, kaip ir kreipiantis dėl naujos būsto paskolos. Kredito istorija yra vienas iš kriterijų vertinant kreditingumą.

Ar patirsiu papildomų išlaidų, jei kreipsiuosi į banką dėl paskolos refinansavimo supaprastinta tvarka ir pageidausiu padidinti paskolos sumą ar pailginti paskolos laikotarpį?

Papildomų išlaidų nepatirsite tik tuo atveju, jei būsto paskolos refinansavimo supaprastinta tvarka atveju bus laikomasi šių sąlygų:

  • nesikeis (nebus didinama) dar negrąžinta būsto paskolos suma (likutis);
  • bus įkeičiamas tas pats nekilnojamasis turtas, kuris buvo įkeistas pagal pradinę būsto paskolos sutartį;
  • neilgės būsto paskolos laikotarpis;
  • kreipimosi į naują kredito davėją dieną klientas neturi uždelstų mokėjimų pagal pradinę būsto paskolos sutartį.

Jei kreipsitės į banką dėl paskolos refinansavimo supaprastinta tvarka ir pageidausite padidinti paskolos sumą ir/ar pailginti paskolos laikotarpį, tai bus taikomos įprastinės refinansavimo sąlygos ir mokesčiai.

Ar galiu refinansavimo atveju keisti palūkanas iš fiksuotųjų į kintamas ar keisti palūkanų perskaičiavimo dažnumą?

Taip, galite. Derindami paskolos sutartį su nauju paskolos davėju galite pasirinkti norimą palūkanų rūšį ir keitimo dažnumą pagal naujojo paskolos davėjo teikiamas sąlygas. Svarbu: jei paskola suteikta su fiksuotąja palūkanų norma, refinansuojant paskolą, gali reikėti sumokėti teisės aktuose nustatytą kompensaciją.

Kokios papildomos išlaidos tenka man kaip klientui?

Refinansuojant paskolą pagal supaprastintą procesą jūs nepatirsite jokių papildomų išlaidų.

Kokias išlaidas padengs bankas?

Refinansavimo supaprastinta tvarka atveju netaikysime sutarties mokesčio, įsipareigojimo mokesčio, kompensuosime jūsų patirtas nepriklausomo (išorės) nekilnojamojo turto vertinimo išlaidas, jei tokį vertinimą prašysime atlikti ir sudarysime kredito sutartį. Taip pat padengsime atlyginimą notarui už nekilnojamojo turto hipotekos arba su nekilnojamuoju turtu susijusios teisės patvirtinimą ir duomenų viešajam registrui perdavimą, atlyginimą viešojo registro tvarkytojui už nekilnojamojo turto hipotekos arba su nekilnojamuoju turtu susijusios teisės įregistravimą viešajame registre.

Kaip dažnai galiu naudotis refinansavimu supaprastinta tvarka?

Refinansavimu supaprastinta tvarka galite naudotis ne dažniau kaip kartą per 2 metus.

Kokius veiksmus man reikia atlikti, jei noriu refinansuoti paskolą „Luminor“ banke?

Jei pageidaujate „Luminor“ banke refinansuoti turimus kredito įsipareigojimus kitame banke ar finansų institucijoje, užpildykite paraišką dėl naujos kredito sutarties sudarymo. Pildyti paraišką

Turiu būsto paskolą „Luminor“ banke. Kur man kreiptis, jei pageidauju, kad būtų peržiūrėtos taikomos palūkanos?

Prašome pateikti prašymą peržiūrėti būsto paskolos palūkanas. Tą padaryti galite prisijungę prie savo interneto banko ir pasirinkę Paraiškos → Nauja paraiška → Kreditai → Prašymas peržiūrėti būsto paskolos palūkanas.

Kokius dokumentus reikia pateikti, norint refinansuoti paskolą „Luminor“ banke?

Jeigu domina būsto paskolos refinansavimas, reikės pateikti panašius dokumentus, kaip ir kreipiantis dėl naujos būsto paskolos. Išsamią informaciją suteiksime konsultacijos metu, gavę jūsų pateiktą paraišką.

Per kiek laiko gausiu atsakymą dėl paskolos refinansavimo supaprastinta tvarka „Luminor“ banke?

Pateikus paraišką, atsakingi banko darbuotojai su jumis susisieks kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų.

  • Privačioji bankininkystė
  • Paslaugų teikimo sąlygos
  • Kontaktai
  • Dažniausiai užduodami klausimai
  • Skaičiuoklės
  • Kainynas privatiems
  • Kainynas verslui
  • Sukčiavimo prevencija
  • Skundai ir atsiliepimai
  • Pranešimai apie pažeidimus
  • Rinkodaros sutikimai
  • Dėl paveldėto turto
  • Elgesio kodeksas
  • Tvarumas
  • Slapukai
  • Svarbi informacija JAV klientams
  • Pinigų plovimo prevencija, tarptautinės sankcijos

Informacija telefonu: +370 5 239 3444
„Luminor“ klientų aptarnavimo centro darbo laikas:
Privatiems klientams: I‑V 8:00‑20:00, VI 9:00‑16:00
Verslo klientams: I‑V 8:00‑18:00
Kortelių blokavimas 24/7/365

Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą arba mokėjimo planą.

© 2025. Luminor Bank AS