E. prekyba (Banklink)

Turite, o gal atidarote naują e. parduotuvę? Su e. prekybos paslauga savo pirkėjams suteiksite greitą, saugų ir patogų būdą atsiskaityti.

Kodėl verta rinktis e. prekybą („Banklink“)?

  • Daugiau jokių klaidų – klientams reiks tik patvirtinti jūsų paruoštą mokėjimo formą.
  • Paprasta užsakymų apskaita ir pristatymas.
  • Akimirksniu matysite informaciją apie sėkmingus ar atmestus mokėjimus.
  • Lėšos jūsų sąskaitą pasieks vos po kelių minučių.

Kaip užsisakyti e. prekybos paslaugą?

1

Susisiekite su mumis

Užpildykite užklausos formą, skambinkite +370 5 239 3444 arba tiesiai savo konsultantui: pateiksime jums pasiūlymą, paraišką ir sutarties pavyzdį.

2

Pasirašykime sutartį

Kai užpildysite paraišką, sutarsime dėl sutarties sąlygų ir pasirašysime sutartį.

3

Gaukite technines sąlygas

Iš mūsų gausite visą reikiamą techninę dokumentaciją ir tolesnes instrukcijas.

4

Sinchronizuokite sistemas

Įdiekite e. prekybos sprendimą į savo e. parduotuvę.

5

Apsikeiskime duomenimis

Apsikeiskite su mumis viešojo sertifikato raktais.

Nepamirškite dokumentų

  • Jei esate mūsų klientas, jums reikės tik užpildytos paraiškos
  • Dar ne klientas? Tapkite juo

Naudingos nuorodos

Kainynas
Banko mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos
Techninės sąlygos

Parsisiųskite mūsų logotipą:  Luminor.zip

Palengvinkite atsiskaitymą už prekes ir paslaugas