Verta paminėti, jog:
1. Luminor kreipiasi į gavėjo banką/banką korespondentą su prašymu grąžinti konkretų mokėjimą.
2. Gavėjo bankas susisiekia su gavėju ir pasitikslina ar mokėjimas gali būti grąžintas:
Verta paminėti, jog:
1. Prisijungus prie interneto banko pasirinkite „Mokėjimai“ ir "Mokėjimų sąrašas". Susiraskite mokėjimą, kurį norite patikslinti:
a) Jei mokėjimas nėra „Įvykdytas“, tuomet pažymėkite mokėjimą ir spauskite „Atšaukti / Pašalinti pažymėtus“, kad galėtumėte suvesti mokėjimą iš naujo su korektiškais gavėjo rekvizitais.
b) Jei mokėjimo statusas yra „Įvykdytas“ reikėtų užpildyti prašymą. Pasirinkus „Paraiškos“, paspauskite „Nauja paraiška“, pasirinkite dokumentų grupę „Kitos paslaugos“ ir pateikite užpildytą prašymą „Prašymas atšaukti/tikslinti pervedimą“ bei pasirinkite veiksmą “Pervedimo tikslinimas”. Komentare būtina nurodyti ką konkrečiai norima tikslinti.
2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą.
Verta paminėti, jog:
Jei pateikėte mokėjimo nurodymą ir praėjus mokėjimo įvykdymo terminui lėšų gavėjas tvirtina negavęs pervedamų lėšų arba gavęs pavėluotai, Jūs galite pateikti prašymą dėl mokėjimo statuso patikslinimo (mokėjimo atsekimo):
1. Prisijungus prie interneto banko pasirinkite „Paraiškos“, paspauskite „Nauja paraiška“, pasirinkite dokumentų grupę „Kitos paslaugos“ ir pateikite užpildytą prašymą „Prašymas atšaukti/tikslinti pervedimą“ bei pasirinkite veiksmą “Pervedimo tikslinimas”. Komentare būtina nurodyti, kad norima atlikti statuso tikslinimą (atsekimą).
2. Atvykus į artimiausią banko klientų konsultavimo centrą ir pateikus prašymą.
Verta paminėti, jog:
Vykdydamas įprastus pervedimus kita valiuta, galite rinktis iš dviejų mokesčių tipų:
Daugiau informacijos apie pervedimų kita valiuta įkainius ir jų taikymą rasite čia.
Luminor Bank AS Lietuvos skyrius vykdo pervedimus šiomis valiutomis: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, SEK ir USD.
IBAN – tai tarptautinis banko sąskaitos numerio standartas (angl. International Bank Account Number), privalomas Europos Sąjungos valstybėse. Šis formatas palengvina atsiskaitymus tarp partnerių įvairiose šalyse, turinčiose skirtingas bankų atpažinimo ir sąskaitų numeravimo sistemas, todėl, atsiskaitydamas eurais su euro zonos bankų klientais, gavėjo sąskaitos laukelyje būtinai nurodykite sąskaitos numerį IBAN formatu. Jei nenurodysite IBAN, padidės jūsų ir gavėjo bankų mokesčiai, be to, galimi uždelsimai vykdant pervedimus.
Šalys, kuriose IBAN naudojimas yra privalomas ar primygtinai rekomenduojamas
Vykdydami mokėjimo nurodymą, perduodame gavėjo bankui mokėjimo nurodyme pateiktą informaciją. Užpildykite visus pervedimo laukus, kurie pažymėti žvaigždute, kad pervedimas būtų įvykdytas tinkamai. Nepriklausomai nuo privalomos pateikti informacijos, mokėjimo nurodymai bus vykdomi ar įskaitomi į gavėjo sąskaitą, remiantis unikaliais rekvizitais ir netikrinant atitikimo su kita pateikta informacija (pavyzdžiui, gavėjo vardu, pavarde ar įmonės pavadinimu).
Unikalūs pervedimo kita valiuta rekvizitai
Detalią informaciją apie privalomus laukus rasite interneto banke, paspaudus klaustuku pažymėtą mygtuką, esantį mokėjimo lango viršutiniame dešiniajame kampe.