Luminor, siekdamas užtikrinti saugų apsipirkimą internete naudojantis mokėjimo kortele, tapo tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „Visa“ sukurtos saugumo programos dalyviu.

Atsiskaitant „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“ logotipu pažymėtose elektorinės prekybos vietose, paprašysime patvirtinti savo tapatybę viena iš saugių kliento autentiškumą patvirtinančių priemonių, kurią naudojate jungiantis prie Luminor interneto banko: Smart-ID, m. parašu ar kodų generatoriumi.

Taip užtikrinsime, kad jūsų kortele nepasinaudos to neturintis teisės daryti asmuo, o sąskaitoje esančios lėšos bus apsaugotos.

Kaip veikia „Visa“ saugumo programa?

  1. Norint pradėti atsiskaitinėti internete su mokėjimo kortele, turite aktyvuoti „Saugaus atsiskaitymo internete“ paslaugą savo interneto ar mobiliajame banke. Aktyvavimo instrukcija.
    Jei naudojatės verslo mokėjimo kortele ar kortele, išduota prie kito asmens sąskaitos, šią paslaugą aktyvuoti gali tik sąskaitos valdytojas.
    Svarbu: kaip mokėjimo kortelės turėtojas, privalote būti sudaręs interneto banko sutartį su Luminor ir galėti prisijungti prie interneto banko paskyros su viena iš autentiškumą patvirtinančių priemonių.
  2. Atsiskaitydami „Visa“ saugumo programos „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“ logotipu pažymėtoje prekybos vietoje, įveskite savo mokėjimo kortelės duomenis.
  3. Ekrane pasirodys papildomas Luminor saugaus atsiskaitymo internete langas su mokėjimo duomenimis ir informacija, kaip galite patvirtinti savo tapatybę bei užbaigti atsiskaitymą už prekes ar paslaugas.
  4. Galite būti paprašyti įvesti Luminor interneto banko prisijungimo kodą.
  5. Savo tapatybę galite patvirtinti tik tomis autentiškumą patvirtinančiomis priemonėmis, kurias naudojate prisijungiant prie Luminor interneto banko.
  6. Sėkmingai patvirtinus tapatybę, mokėjimas užbaigiamas. Įprastai būsite nukreipiami atgal į el. prekybos vietos tinklalapį.
Atkreipiame dėmesį, kad Luminor palaiko ir naujo „Visa“ saugumo programos protokolo versiją. Atsiskaitymų internete „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“ logotipu pažymėtose e. prekybos vietose ir tapatybės tvirtinimo metu galite susidurti su atnaujintu vartotojo sąsajos dizainu. Jei matote atnaujintą ekrano vaizdo dizainą su Luminor logotipu – tai yra saugi Luminor aplinka.

Verta žinoti

  1. Jeigu nenaudojate mokėjimo kortelės atsiskaitymams internete, patariame laikyti „Saugaus atsiskaitymo internete paslaugą“ išjungtą.
  2. Prieš tvirtindami savo tapatybę įsitikinkite, kad Luminor saugaus atsiskaitymo internete lange matote teisingą atsiskaitymo informaciją.
  3. Jeigu užfiksuosime neįprastą ar galimai neteisėtą elgesį tvirtinant atsiskaitančio asmens tapatybę, apribosime mokėjimo kortelės turėtojo prieigą prie interneto banko paskyros. Tai bus atlikta saugant kortelės turėtojo lėšas. Todėl visada įsitikinkite, kad atsiskaitymą tvirtinate suvesdami teisingą PIN kodą (Smart-ID ar m. parašo programėlėje) arba tikslų generatoriaus pateiktą kodą.
  4. Jeigu atsiskaitote el. prekybos vietoje, kuri nedalyvauja „Visa“ saugumo programoje, mokėjimas įvyks įprastai, be tapatybės patvirtinimo žingsnio


Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios būtinos sąlygos, norint tvirtinti mokėjimo kortele internete atliktus atsiskaitymus?

Reikia turėti prieigą prie Luminor interneto banko ir galiojančią autentifikavimo priemonę (Smart-ID, m. parašą ar kodų generatorių), kurią naudodami galite prisijungti prie interneto banko. 
 
Taip pat turite aktyvuoti „Saugaus atsiskaitymo internete“ paslaugą. Aktyvavimo instrukcija.

Neturiu interneto banko. Kaip galėčiau sudaryti interneto banko sutartį su Luminor?

Tai galite padaryti atvykę į mūsų klientų konsultavimo centrą (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444). Su savimi reikia turėti savo asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Kokioms mokėjimo kortelėms galioja naujai įgyvendinti pokyčiai atsiskaitymams internete?

Visoms „Visa“ logotipu pažymėtoms mokėjimo kortelėms.

Ką daryti, jei neatsidaro saugaus atsiskaitymo internetu naršyklės puslapis?

Patikrinkite, ar įjungti jūsų naršyklės „slapukai“ (angl. cookies) ir „iššokantis langas“ (angl. pop-up).

Kodėl atsiskaitant internete ne visuomet prašoma patvirtinti mokėjimą?

  • Tapatybės patvirtinimas pirkimo metu paprastai reikalaujamas atsiskaitant el. prekybos vietoje, kuri dalyvauja tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „Visa“ sukurtoje saugumo programoje. 
  • Ar el. prekybos vieta dalyvauja šioje programoje įprastai žymi logotipai „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“.
  • Jeigu atsiskaitymo vieta nedalyvauja šioje programoje, mokėjimas įvyks įprastai, be tapatybės patvirtinimo žingsnio.

Negaliu patvirtinti atsiskaitymo internete. Kodėl?

Įsitikinkite, ar:

  1. Turite Luminor interneto banką.
  2. Jūsų interneto banko paskyra ar naudojama autentifikavimo priemonė nėra apribota/blokuojama. Paprastai informaciją apie tai galite pamatyti pirkimo patvirtinimo metu - mokėjimo patvirtinimo lange naršyklėje arba mob. telefone (Smart-ID ar m. parašo programėlėje). 
  3. Ar mokėjimo kortelė yra aktyvi ir galiojanti.
  4. Ar mokėjimo kortelei aktyvuota Saugaus atsiskaitymo paslauga.

Jeigu nei viena iš priežasčių nepasitvirtina, susisiekite su mumis tel. +370 5 239 3444.

Mano interneto banko paskyra buvo užblokuota bandant patvirtinti mokėjimą. Kodėl?

Siekiant apsaugoti kliento lėšas ir mokėjimo priemones nuo neteisėto panaudojimo, interneto banko paskyra gali būti užblokuota, jeigu neteisingai įvedami prisijungimo duomenys. Taip pat ji gali būti užblokuota jeigu pirkimas nebuvo patvirtintas kelis kartus iš eilės. 

Visuomet įsitikinkite, kad tapatybę tvirtinate su autentiškumą patvirtinančia priemone, kurią įprastai naudojate jungdamiesi prie Luminor interneto banko ir įvedate teisingą PIN (Smart-ID ar m. parašo programėlėje) ar tikslų generatoriaus pateiktą kodą.

Jei kortelės turėtojas yra įmonės atstovas, turintis Luminor interneto banko prieigą prie tos įmonės sąskaitų ar jam būtina sudaryti naują sutartį su Luminor, kaip fiziniam asmeniui?

Ne, jis galės patvirtinti savo tapatybę pirkimo internete metu naudodamas turimą interneto banko prieigą. Jeigu kortelės turėtojas žino, kad ta prieiga gali būti sustabdyta / nutraukta, tačiau kortele jis ir toliau naudosis, tuomet reikės sudaryti naują sutartį.

Ar kortelė gali būti atiduota kitam asmeniui, jei asmuo, nurodytas kortelėje, nebedirba įmonėje?

Kortele naudotis kitam asmeniui griežtai draudžiama. Norint naudotis mokėjimo priemone, reikia užsakyti naują kortelę ja besinaudosiančio asmens vardu.

Kodėl tapatybės patvirtinimo metu kartais matau skirtingą vartotojo sąsajos dizainą?

Luminor palaiko senesnio ir naujo „Visa“ saugumo programos protokolo versiją. Tapatybės patvirtinimo proceso eigos vartotojo sąsajos dizainą lemia tai, kokia saugumo programos protokolo versija yra naudojama.

Nuo ko priklauso kokia „Visa“ saugumo programos protokolo versija bus naudojama autentiškumo tvirtinimo procese?

Kuriuo protokolu vykdomas tapatybės patvirtinimo procesas priklausys nuo prekybos ar paslaugų teikėjo naudojamos versijos.

Kaip atrodo naujos „Visa“ saugumo programos protokolo versijos vartotojo sąsajos dizainas?

Naujos „Visa“ saugumo programos protokolo versijos vartotojo sąsajos dizainas atrodo taip: