Dažniausiai užduodami klausimai
Reikia turėti prieigą prie Luminor interneto banko ir galiojančią autentifikavimo priemonę (Smart-ID, m. parašą ar kodų generatorių), kurią naudodami galite prisijungti prie interneto banko.
Taip pat turite aktyvuoti „Saugaus atsiskaitymo internete“ paslaugą. Aktyvavimo instrukcija.
Tai galite padaryti atvykę į mūsų klientų konsultavimo centrą (būtina išankstinė registracija tel. +370 5 239 3444). Su savimi reikia turėti savo asmens dokumentą – pasą arba asmens tapatybės kortelę.
Visoms „Visa“ logotipu pažymėtoms mokėjimo kortelėms.
Patikrinkite, ar įjungti jūsų naršyklės „slapukai“ (angl. cookies) ir „iššokantis langas“ (angl. pop-up).
- Tapatybės patvirtinimas pirkimo metu paprastai reikalaujamas atsiskaitant el. prekybos vietoje, kuri dalyvauja tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „Visa“ sukurtoje saugumo programoje.
- Ar el. prekybos vieta dalyvauja šioje programoje įprastai žymi logotipai „Visa Secure“ arba „Verified by Visa“.
- Jeigu atsiskaitymo vieta nedalyvauja šioje programoje, mokėjimas įvyks įprastai, be tapatybės patvirtinimo žingsnio.
Įsitikinkite, ar:
- Turite Luminor interneto banką.
- Jūsų interneto banko paskyra ar naudojama autentifikavimo priemonė nėra apribota/blokuojama. Paprastai informaciją apie tai galite pamatyti pirkimo patvirtinimo metu - mokėjimo patvirtinimo lange naršyklėje arba mob. telefone (Smart-ID ar m. parašo programėlėje).
- Ar mokėjimo kortelė yra aktyvi ir galiojanti.
- Ar mokėjimo kortelei aktyvuota Saugaus atsiskaitymo paslauga.
Jeigu nei viena iš priežasčių nepasitvirtina, susisiekite su mumis tel. +370 5 239 3444.
Siekiant apsaugoti kliento lėšas ir mokėjimo priemones nuo neteisėto panaudojimo, interneto banko paskyra gali būti užblokuota, jeigu neteisingai įvedami prisijungimo duomenys. Taip pat ji gali būti užblokuota jeigu pirkimas nebuvo patvirtintas kelis kartus iš eilės.
Visuomet įsitikinkite, kad tapatybę tvirtinate su autentiškumą patvirtinančia priemone, kurią įprastai naudojate jungdamiesi prie Luminor interneto banko ir įvedate teisingą PIN (Smart-ID ar m. parašo programėlėje) ar tikslų generatoriaus pateiktą kodą.
Ne, jis galės patvirtinti savo tapatybę pirkimo internete metu naudodamas turimą interneto banko prieigą. Jeigu kortelės turėtojas žino, kad ta prieiga gali būti sustabdyta / nutraukta, tačiau kortele jis ir toliau naudosis, tuomet reikės sudaryti naują sutartį.
Kortele naudotis kitam asmeniui griežtai draudžiama. Norint naudotis mokėjimo priemone, reikia užsakyti naują kortelę ja besinaudosiančio asmens vardu.
Luminor palaiko senesnio ir naujo „Visa“ saugumo programos protokolo versiją. Tapatybės patvirtinimo proceso eigos vartotojo sąsajos dizainą lemia tai, kokia saugumo programos protokolo versija yra naudojama.
Kuriuo protokolu vykdomas tapatybės patvirtinimo procesas priklausys nuo prekybos ar paslaugų teikėjo naudojamos versijos.
Naujos „Visa“ saugumo programos protokolo versijos vartotojo sąsajos dizainas atrodo taip: