Kur turėtumėte kreiptis, jei įvyktų draudžiamasis įvykis?

Įvykus nelaimei užsienyje, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo grįžimo į nuolatinę gyvenamąją vietą,  reikia kreiptis į UAB „April Baltic“ tel.: +370 5 203 00 55  visą parą arba rašyti el. paštu luminor@ops24.eu (medicininių išlaidų dengimui). Kitais atvejais reikia kreiptis į ERGO Insurance SE Lietuvos filialą tel.: 1887 arba +370 5 2683 222 (skambinant iš užsienio), pildyti formą mano.ergo.lt arba el. paštu asmenszalos@ergo.lt.
 

Kada ir kiek laiko galioja draudimas?

Jūsų draudimas galioja tik užsienyje ir yra aktyvinamas iš karto, kai išvykstate iš Lietuvos Respublikos. Draudimas taikomas kelionei į užsienį Europoje, trunkančiai ne ilgiau nei 30 kalendorinių dienų.

Kaip viskas vyksta įvykus draudiminiam įvykiui, ar turiu sumokėti vietoje ir tuomet draudimo bendrovė kompensuoja išlaidas?

Yra keli variantai:

  • Atsitikus nelaimei kreiptis į UAB „April Baltic“ ir su jų pagalba vykdyti tolimesnius veiksmus, t. y. galite sutarti, kad išmoka būtų tiesiai mokama trečiai šaliai, pavyzdžiui, medicininių išlaidų, civilinės atsakomybės arba repatriacijos atveju.
  • Jeigu draudžiamojo įvykio atveju nesikreipiama į UAB „April Baltic“ ir sąskaitas apmokėsite patys (išskyrus trečiųjų šalių reikalavimus, kai galimai kyla Jūsų civilinė atsakomybė), grįžus iš kelionės per 30 dienų apie žalą reikia pranešti anksčiau nurodytais kontaktais ir bus suteikta visa reikiama informacija bei pagalba dėl išlaidų atlyginimo.