Laikais, kai pokytis yra vienintelis pastovus dalykas, buvo sukurtas „Luminor“ – šiuolaikiškas naujos kartos bankas ir finansinių paslaugų teikėjas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Luminor“ yra pirmaujantis nepriklausomas bankas Baltijos šalyse ir trečias pagal dydį finansinių paslaugų tiekėjas regione. Mes aptarnaujame asmenų, šeimų ir verslo finansinius poreikius. Kaip ir mūsų namų rinkos – Estija, Latvija ir Lietuva – mes esame jauni, dinamiški ir žvelgiantys į ateitį.

Esame čia tam, kad padėtume vietos įmonėms ir finansiškai aktyviems, versliems žmonėms.

Siekiame viską supaprastinti, kad jums būtų lengviau. Mūsų smalsumas įkvepia keistis vardan geresnės ateities.

Sujungėme turtingą pirmaujančių Šiaurės šalių bankų Nordea ir DNB patirtį ir gerą vietos rinkos bei klientų poreikių supratimą. Siekiame aptarnauti visas klientų grupes, ypatingą dėmesį rodydami mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms bei pasiturintiems privatiems klientams.

Mūsų vertybės

„Luminor“ prekės ženklo stiprybė glūdi tvirtuose santykiuose su klientais ir paslaugose. Tikime, kad moderniame pasaulyje, kuriame gyvename ir dirbame, mes galime sukurti stiprią, į klientus orientuotą kultūrą, kuri remiasi trimis pagrindinėmis vertybėmis:

  • Smalsumas: smalsumas įkvepia keistis vardan geresnės ateities
  • Bendradarbiavimas: vertiname komandinį darbą ir keliame komandos tikslus aukščiau asmeninių
  • Aiškus tikslas: turėdami aiškų tikslą, galime imtis iniciatyvos ir veikti

Pavadinimas „Luminor“ suvienija dvi esmines stiprybes. Pirmoji pavadinimo dalis simbolizuoja prekės ženklo siekį kurti geresnę ateitį.

Lumin“ lotyniškai reiškia šviesą. Būtent tokie ir siekiame būti savo klientams, verslams, bendruomenėms ir šalims, kuriose gyvename ir veikiame: patikimas partneris, parodantis kelią į priekį.

Antroji mūsų pavadinimo dalis „nor“, primena iš dviejų Šiaurės šalių bankų paveldėtas gilias organizacijos šaknis su Šiaurės šalimis. Šios dvi savybės susijungia į vieną pavadinimą, kad nuolat primintų mūsų klientams ir kolegoms šio prekės ženklo esmę ir išskirtinumą.