Nuo spalio 1 d. – pokyčiai Luminor kainyne ir mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose
2021-07-20
Informuojame, kad nuo 2021 m. spalio 1 d. įsigalios Luminor kainyno pokyčiai ir keisis Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos.
Kainyną koreguojame, nes siekiame aiškiau pateikti įkainius ir jų struktūrą, pavadinimus bei suvienodinti paslaugų ir produktų kainas Baltijos šalyse.
Susipažinti su visais kainyno pokyčiais privatiems klientams galite čia.
Susipažinti su visais kainyno pokyčiais verslo klientams galite čia.
Susipažinti su visais Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų pokyčiais galite čia.
Atkreipiame dėmesį į kai kuriuos svarbius pokyčius mūsų klientams:
Išplėtėme bankomatų tinklą ir nuo šiol Luminor klientai gali grynuosius pinigus išimti ir įmokėti Luminor ir „Medus“ bankomatuose tomis pačiomis sąlygomis. Iki pokyčio Lietuvoje Luminor bankui priklausė 185 bankomatai, bankui prisijungus prie nepriklausomo bankomatų tinklo „Medus“, Luminor klientai galės naudotis platesne, bent 250 bankomatų infrastruktūra Lietuvoje.
Praėjusiais metais nutraukėme grynųjų pinigų išėmimą palankesnėmis sąlygomis SEB bankomatuose, todėl pašalinome šią paslaugą iš mūsų kainyno. Pasibaigus šiam pereinamajam laikotarpiui, nuo 2021 m. rugpjūčio 9 d. išimant ir įmokant grynuosius pinigus SEB bankomatuose bus taikomi standartiniai, kitų bankų bankomatams taikomi grynųjų pinigų išėmimo ir įmokėjimo limitai bei mokesčiai.
Klientams, turintiems Visa Gold ir Visa Classic mokėjimo korteles: informuojame, kad nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. nutrauksime papildomą „Techninės pagalbos 24/7“ paslaugos teikimą Visa Classic ir Visa Gold korteles naudojantiems klientams. Iki šio termino klientai paslauga vis dar gali naudotis įprastomis sąlygomis. Primename, kad naujos Visa Gold ir Visa Classic kortelės nebeišduodamos, o klientus kviečiame naudoti Visa Debit ir Luminor Black korteles.
Jeigu sutinkate su minimais pokyčiais, jums nieko daryti nereikia. Kainyno pokyčiai ir mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos įsigalios 2021 metų spalio 1 d., su Visa Gold ir Visa Classic mokėjimo kortelėmis susiję pokyčiai įsigalios nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. Primename, kad turite teisę nesutikti su pakeitimais ir iki 2021 metų rugsėjo 30 d. neatlygintinai nutraukti bendrąją mokėjimo paslaugų sutartį su banku.
Jeigu turėtumėte klausimų, maloniai prašome kreiptis į Luminor rašydami žinutę interneto banke arba skambindami telefonu +370 5 239 3444.