Aktyvinimas, užsakymas, PIN kodas
Mokėjimo kortelę galite aktyvinti interneto ir mobiliajame banke.
Interneto banke
- Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite „Sąskaitos/Kortelės“ arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
- Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
- Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, laukelyje „Sąskaitos Nr.“ pasirinkite sąskaitą, kuri susieta su nauja mokėjimo kortele bei spustelėkite „Rodyti“.
- Atsidariusiame lange spauskite „Aktyvinti“ ir patvirtinkite atliekamą veiksmą.
Mobiliame banke
- Prisijungę prie mobiliosios programėlės, rinkitės meniu funkciją „Kortelių savitarna“.
- Aktyvuokite kortelę skiltyje „Kortelės būsena“.
- Sekite nurodymus ir aktyvinkite mokėjimo kortelę!
Jei esate privatus klientas ir kortelę gavote paštu, PIN kodą rasite savo interneto banke.
Jei esate privatus klientas ir kortelę atsiėmėte banko klientų aptarnavimo centre ar kortelė iš skyriaus jums buvo persiųsta į namus, PIN kodą gausite atskiru voku.
Jei esate verslo klientas, kortelės PIN kodą gausite atskiru laišku, kuris pasieks jus praėjus kelioms dienoms nuo naujos mokėjimo kortelės gavimo.
PIN kodo gavimo instrukcija:
- Prisijungę prie interneto banko viršutinėje meniu juostoje pasirinkite punktą „Sąskaitos/Kortelės“ arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
- Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
- Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, pasirinkite Sąskaitos Nr., kuris susietas su reikalinga mokėjimo kortele bei spustelkite „Rodyti“, atsidariusiame lange spustelkite „Rodyti PIN“ bei sekite instrukcijas.
Svarbu! Norėdami gauti naują PIN kodą, susisiekite su Luminor klientų aptarnavimo centru telefonu +370 5 239 3444 arba parašykite laišką interneto banke.
Jei esate verslo klientasir norite gauti PIN kodo priminimą, susisiekite su mumis telefonu +370 5 239 3444 ar parašykite laišką interneto banke.
Jei esate privatus klientas*, mokėjimo kortelės PIN kodą galite peržiūrėti interneto banke arba mobiliajame banke.
Interneto banke:
- Prisijungę prie interneto banko viršutinėje meniu juostoje pasirinkite punktą „Sąskaitos/Kortelės“ arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
- Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
- Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, pasirinkite Sąskaitos Nr., kuris susietas su reikalinga mokėjimo kortele bei spustelkite „Rodyti“. Atsidariusiame lange spauskite „Rodyti PIN“.
- Patvirtinkite užklausą „Smart-ID“, kodų generatoriumi ar M. parašu.
Mobiliajame banke:
- Prisijungę prie mobiliojo banko, pasirinkite skiltį „Mokėjimo kortelės“.
- Jei turite daugiau nei vieną Luminor mokėjimo kortelę, braukite į kairę, kol pasirinksite reikiamą kortelę.
- Spauskite „Rodyti PIN“.
- Patvirtinkite užklausą „Smart-ID“, kodų generatoriumi ar M. parašu.
*Taikomos išimtys, kai kortelė išduota kitam asmeniui, nei sąskaitos savininkas, arba kortelės turėtojas yra nepilnametis. Norėdami gauti PIN kodo priminimą, susisiekite su mumis telefonu +370 5 239 3444 ar parašykite laišką interneto banke.
Naują mokėjimo kortelę galite užsisakyti interneto banke.
1. Pasirinkite „Paraiškos“.
2. Rinkitės „Mokėjimo kortelė“.
3. Užpildykite paraiškos formą.
4. Autentifikuokite.
5. Kortelė užsakyta! Statusui pasikeitus, informuosime jus el. paštu bei SMS žinute.
Mokėjimus internetu galite aktyvuoti interneto arba mobiliajame banke.
Interneto banke
1. Prisijungę prie interneto banko viršutinėje meniu juostoje pasirinkite punktą „Sąskaitos/Kortelės“.
arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
2. Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
3. Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, pasirinkite Sąskaitos Nr., kuris susietas su reikalinga mokėjimo kortele bei spustelkite „Rodyti“.
4. Spustelkite „Saugaus atsisk. paslauga“.
5. Skiltyje „Saugaus atsisk. paslaugos statusas“ galite pasitikrinti paslaugos būseną.
Galimos būsenos:
Esant statusui „Aktyvi“ – nieko daryti nereikia, galite atsiskaityti kortele internete.
Esant statusui „Neaktyvi“ arba „Blokuota“ ir norint atsiskaityti kortele internetu, paslaugą reikia užsakyti.
- Norėdami aktyvinti pirkinius kortele internetu, spustelkite „Užsakyti paslaugą“.
- Patvirtinkite Smart-ID ar kita autentifikavimo priemone (mobiliu parašu, generatoriumi).
6. Paslauga aktyvuota!
Mobiliame banke
1. Prisijungę prie mobiliosios programėlės, rinkitės meniu funkciją „Kortelių savitarna“;
2. Įgalinkite atsiskaitymus kortele internetu skiltyje „Saugių atsiskaitymų būsena“.
3. Patvirtinkite
4. Paslauga aktyvuota!
Bekontakčių atsiskaitymų būseną galite išjungti ar įjungti interneto arba mobiliajame banke.
Interneto banke
1. Prisijungę prie interneto banko viršutinėje meniu juostoje pasirinkite punktą „Sąskaitos/Kortelės“.
arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
2. Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
3. Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, pasirinkite Sąskaitos Nr., kuris susietas su reikalinga mokėjimo kortele bei spustelkite „Rodyti“. Atsidariusiame lange spustelkite „Bekontakčiai atsiskaitymai“.
4. Pasirinkite „Įjungti/išjungti“ bekontakčius mokėjimus.
5. Autentifikuokite.
6. Pakeitimai bus įvykdyti, kai atliksite pirmą PIN kodu tvirtinamą operaciją mokėjimo kortelių skaitytuve arba bankomate.
Svarbu! Vėlesni pakeitimai vėl bus galimi tik po ankstesniųjų pakeitimų įsigaliojimo (kai atliksite pirmą PIN kodu tvirtinamą operaciją mokėjimo kortelių skaitytuve arba bankomate.)
Mobiliame banke
1. Prisijungę prie mobiliosios programėlės, rinkitės meniu funkciją „Kortelių savitarna“;
2. Spustelkite ant įjungimo / išjungimo mygtuko skiltyje „Bekontakčių mokėjimų būsena“:
3. Pakeitimai bus įvykdyti kai atliksite pirmą PIN kodu tvirtinamą operaciją mokėjimo kortelių skaitytuve ar bankomate.
Svarbu! Vėlesni pakeitimai vėl bus galimi tik po ankstesnių pakeitimų įsigaliojimo (kai atliksite pirmą PIN kodu tvirtinamą operaciją mokėjimo kortelių skaitytuve ar bankomate).
Nedelsdami užblokuokite kortelę!
Kortelę užblokuoti galite:
- Interneto ar mobiliame banke (instrukcijos pateikiamos žemiau). Blokuojant šiuo būdu, kortelę bus galima atblokuoti per 60 dienų, jei rasite savo kortelę. Taip blokuotai kortelei toliau bus taikomi su kortele susiję mokesčiai. Norėdami kortelę užblokuoti visam laikui ir užsisakyti naują mokėjimo kortelę, kuri būtų įtraukta į jūsų paslaugų krepšelį, susisiekite su mumis telefonu +370 5 239 3444.
- Paskambinus visą parą veikiančiu telefonu +370 5 239 3444.
Interneto banke
1. Prisijungę prie interneto banko viršutinėje meniu juostoje pasirinkite punktą „Sąskaitos/Kortelės“.
arba „Greitajame meniu“ rinkitės punktą „Mokėjimo kortelės“.
2. Kairėje pusėje esančioje meniu skiltyje „MOKĖJIMO KORTELĖS“ pasirinkite „Mano kortelės“.
3. Jei turite daugiau nei vieną Luminor banko sąskaitą, pasirinkite Sąskaitos Nr., kuris susietas su nauja mokėjimo kortele, pasirinkite naują bei spustelkite „Rodyti“.
5. Spustelkite „Laikinai blokuoti“.
6. Autentifikuokite.
7. Jūsų kortelė užblokuota.
8. Nepamirškite užsisakyti naujos mokėjimo kortelės.
Mobiliame banke
1. Prisijungę prie mobiliosios programėlės, rinkitės meniu funkciją „Kortelių savitarna“;
2. Spustelkite ant įgalinimo mygtuko skiltyje „Kortelės būsena“ ir autentifikuokite
3. Jūsų kortelė užblokuota.
4. Nepamirškite užsisakyti naujos mokėjimo kortelės.
Kreipkitės į Luminor klientų aptarnavimo centrą tiesiogiai internetu, el. pašto adresu info@luminor.lt arba telefonu +370 5 239 3444.
Jūsų nauja mokėjimo kortelė turėtų būti pristatyta per 5-10 darbo dienų.
Jei mokėjimo kortelės negausite praėjus nurodytam terminui, palikite mums pranešimą interneto banko pašto dėžutėje, parašykite mums per interneto svetainėje esanti pokalbių langą „Kalbėtis dabar“ arba skambinkite tel. +370 5 239 3444.
Kortelių tipai ir standartiniai grynųjų pinigų išmokėjimo ir mokėjimo operacijų limitai pateikiami žemiau esančioje lentelėje.
Visa Debit | Bendra grynųjų pinigų išėmimo operacijų suma per 24 valandas, Eur | 1 500 |
---|---|---|
Bendra mokėjimų už prekes suma per 24 valandas, Eur | 4 000 | |
Visa Classic | Bendra grynųjų pinigų išėmimo operacijų suma per 24 valandas, Eur | 2 000 |
Bendra mokėjimų už prekes suma per 24 valandas, Eur | 5 000 | |
Visa Gold Visa Black Visa Infinite |
Bendra grynųjų pinigų išėmimo operacijų suma per 24 valandas, Eur | 3 000 |
Bendra mokėjimų už prekes suma per 24 valandas, Eur | 10 000 | |
Visa Business Visa Business Debit |
Bendra grynųjų pinigų išėmimo operacijų suma per 24 valandas, Eur | 3 000 |
Bendra mokėjimų už prekes suma per 24 valandas, Eur | 8700 |
Norėdami pakeisti jūsų kortelei taikomus grynųjų pinigų išėmimo ir operacijų limitus, užpildykite paraišką interneto banke.
1. Prisijunkite prie interneto banko.
2. Meniu juostoje viršuje pasirinkite „Paraiškos“
3. Kairėje pusėje pasirinkite „Nauja paraiška“;
4. Dokumentų grupės skiltyje rinkitės „Mokėjimo kortelės“, o prašymų skiltyje – „Prašymas pakeisti mokėjimo kortelės operacijų limitus“. Spustelkite „Pildyti“.
5. Užpildykite prašymą pasirinkdami jums tinkamus limitus ir paraišką pasirašykite.
Užpildžius limitų keitimo paraišką darbo dienomis nuo 8 iki 19 valandos, limitai bus pakeisti tą pačią darbo dieną per 5 valandas. Užpildžius limitų keitimo paraišką ne šiomis valandomis arba savaitgalį / švenčių dienomis, limitai bus pakeisti kitą darbo dieną. Apie patvirtintą ir įvykdytą prašymą informuosime jus žinute interneto banke.
Svarbu! Už mokėjimo kortelės standartinių išgryninimo ar atsiskaitymo operacijų limitų didinimą taikomas mokestis, nurodytas Kainyne. Mokestis už paslaugą netaikomas, jei mokėjimo kortelei operacijų limitai yra keičiami į standartinius arba į žemesnius nei standartiniai operacijų limitus.
Mokėjimo kortelės mokesčiai priklauso nuo to ar turite paslaugų krepšelį ir ar į jį įtraukta jūsų turima mokėjimo kortelė:
- Jei paslaugų krepšelį turite ir kortelė į jį įtraukta, kortelės mėnesinis mokestis nėra taikomas. Susipažinti su paslaugų krepšelio įkainiais galite čia;
- Jei paslaugų krepšelio neturite, kortelei taikomi mokesčiai, nurodyti Kainyne.
Kelionių draudimo sąlygas bei atmintines rasite čia.
Atkreipiame dėmesį, kad dėl Jungtinių Amerikos Valstijų Užsienio Lėšų Kontrolės Biuro šioms šalims taikomų sankcijų atsiskaityti VISA kortelėmis nepavyks Irane, Sirijoje, Kuboje, Sudane. Taip pat VISA kortelėmis negalėsite atsiskaityti Kryme ir Rusijoje.