Įsigalios naujos Luminor Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos ir Kainynas
2019-05-02
Tęsiame suplanuotus mūsų banko pokyčius, kurie leis mums kurti ir gerinti skaitmenines paslaugas ir sprendimus.
Nuo liepos mėn. 1 d. mūsų klientų aptarnavimo centruose bus teikiamos tik automatizuotos grynųjų pinigų paslaugos. Tai reiškia, kad banko darbuotojai daugiau nebevykdys operacijų grynaisiais pinigais. Siūlome įnešti ir išsiimti grynųjų pinigų naudojantis mūsų bankomatų tinklu. Artimiausio „Luminor“ bankomato ieškokite mūsų tinklalapyje. „Luminor“ darbuotojai yra pasiruošę patarti ar padėti naudotis bankomatais klientų aptarnavimo padaliniuose ir už jų ribų.
Jeigu bankomatų ir partnerių tinklas nepatenkins jūsų įmonės poreikių, galite kreiptis į mūsų partnerius, teikiančius inkasavimo paslaugas: G4S ir EuroCash bei susitarti dėl grynųjų pristatymo ar surinkimo.
Atsižvelgiant į pokyčius nuo liepos 1 d. keičiame Kainyną ir Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas – atnaujinsime/panaikinsime Kainyno ir Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų nuostatas susijusias su grynųjų pinigų operacijomis, mokėjimo bei kodų kortelėmis:
Nuo liepos 1 d. nebeteiksime banko darbuotojų atliekamų operacijų grynaisiais pinigais paslaugų (įskaitant grynųjų pinigų priėmimą, ir išmokėjimą, monetų ir banknotų visomis valiutomis perskaičiavimą ir keitimą).
Nuo rugsėjo 10 dienos klientų autentifikavimui ir operacijų tvirtinimui nebebus naudojamos kodų kortelės.
Taip pat informuojame, kad nuo 2019 metų liepos 1 d. mokestis už mokėjimo kortelės atsiėmimą privatiems klientams banko klientų aptarnavimo centre pakils nuo 5 iki 10 eurų. Mokestis taikomas kiekvienai kortelei atskirai, nepriklausomai nuo to, ar tai naujai užsakoma kortelė, ar kortelės atnaujinimas (pasibaigus kortelės galiojimui). Kortelės siuntimas paštu jūsų nurodytu adresu Lietuvoje yra nemokamas, todėl siūlome rinktis būtent šį kortelės pristatymo būdą. Pakeisti kortelės pristatymo adresą galite interneto banke.
Naujas, nuo liepos 1 d. įsigaliosiančias „Luminor“ mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas rasite čia.
Jei turite klausimų, skambinkite telefonu +370 5 239 3444, susisiekite su mumis per interneto banką, pasinaudokite tiesioginių pokalbių svetaine, rašykite el. paštu info@luminor.lt arba apsilankykite bet kuriame klientų aptarnavimo padalinyje.
Primename, kad paslaugų vartotojai turi teisę iki liepos 1 d. nesutikti su Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygų pakeitimais bei gali nemokant jokio komisinio atlyginimo atsisakyti konkrečių paslaugų, kurių sąlygos pasikeitė, teikimo.