Luminor trečiojo ketvirčio rezultatai: išaugęs indėlių portfelis, stiprinamas klientų aptarnavimas
2018-11-29
„Luminor“ Lietuvoje trečiąjį ketvirtį uždirbo 19,8 mln. EUR pelno. Indėlių portfelis išaugo 5,6 proc., paskolų – 1,3 proc.
“Trečiasis ketvirtis Luminor pasižymėjo svarbių įvykių gausa, tad džiugu, kad išlaikėme ir auginome klientų pasitikėjimą – išaugęs indėlių portfelis rodo, kad klientai įvertino mūsų pasiūlymus, - ketvirčio rezultatus komentuoja Andrius Načajus, “Luminor” banko vadovas. - Prie sėkmingų rezultatų neabejotinai prisidėjo mūsų nuolat ir intensyviai stiprinamas klientų aptarnavimas – ir skyriuose, ir nuotoliniu būdu. Matome, kad vis daugiau klientų naudojasi skaitmeninėmis banko paslaugomis, o konsultacijoms jie renkasi skaitmeninius kanalus, todėl minėtą ketvirtį buvo stiprinamos klientų aptarnavimo kompetencijos pensijų bei būsto paskolų srityje”.
„Luminor“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje III ketv. pasiekė gerus pelningumo rodiklius. Juos lėmė pozityvi Baltijos šalių ekonomikos plėtra ir paties banko įgaunamas veiklos pagreitis.
Minėtu laikotarpiu „Luminor“ dėmesys ir toliau buvo sutelktas į pokyčių procesus, svarbiu įvykiu tapo kredito reitingo gavimas ir padedamas įgyvendinti strateginės partnerystės sandoris su privataus kapitalo fondų valdymo bendrove „Blackstone“.
„Trečiasis šių metų ketvirtis išsiskyrė reikšmingais įvykiais, - įmonių grupės rezultatus komentuoja Erkki Raasuke, „Luminor Group“ vadovas. - „Blackstone“ paskelbė apie planus įsigyti kontrolinį 60 proc. „Luminor“ akcijų paketą. Pirmą kartą gautas Baa1 „Moody‘s Investor Service“ indėlių reitingas, išleista 350 mln. eurų vertės neįkeistų obligacijų emisija. Investicijos dydis atspindi „Luminor“ finansinį potencialą ir rodo, kad bankas yra įdomus investicijų subjektas ir Baltijos šalių, ir tarptautiniams investuotojams. Ir visa tai - vos per metus po „Luminor“ starto, naujos strategijos ir ateities tikslų patvirtinimo.“
Deja, Baltijos šalių finansų sektorių neigiamai paveikė neseni pinigų plovimo skandalai ir vieši kaltinimai jų dalyviams.
„Labai svarbu, kad mes turime aiškią poziciją, apibrėžiančią mūsų atsakomybę ir veiksmus ateityje. Siekiame užtikrinti visišką banko veiklos skaidrumą ir laikytis griežčiausių verslo etikos standartų. Mes tikslingai pasiekėme, kad 98 proc. mūsų klientų yra Šiaurės ir Baltijos regiono gyventojai. Taip pat mes sugriežtinome atitikties rizikos valdymo priemones bei stipriname informavimo apie riziką kultūrą organizacijos viduje“, – pažymėjo E. Rassuke.