Luminor bankas, sausio pradžioje galutinai užbaigęs juridinį susijungimą Baltijos šalyse, pereina prie paslaugų klientams suvienodinimo ir supaprastinimo. Pokyčius pajus apie 70 tūkst. Luminor klientų Lietuvoje, kurie naudojasi Luminor|Nordea produktais ir paslaugomis – interneto banku, mokėjimo sąskaita, mokėjimo kortelėmis, vartojimo bei būsto paskolomis, taupymo ir investiciniais produktais. Paslaugos šiems klientams palaipsniui bus perkeltos į vieningą Luminor platformą.

Luminor|DNB platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs. 

„Mes siekiame tapti pagrindiniu banku mūsų klientams, kurie patikėtų mums sudėtingiausius finansinius sprendimus. Sistemų suvienodinimas buvo vienas iš svarbiausių strateginių žingsnių siekiant šio tikslo, – sako Luminor Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus. – Sujungę platformas galėsime visiems klientams teikti tokias pačias paslaugas, o vėliau pasiūlyti geriausius skaitmeninius ir mobiliosios bankininkystės sprendimus“. 

Privačių klientų paslaugos ir produktai į vieningą sistemą bus perkelti pirmieji. Perkėlimas vyks palaipsniui, balandžio mėnesį pokyčius pajus klientai, turintys paprasčiausius banko produktus – mokėjimo sąskaitą, kortelę ir internetinę bankininkystę. Vėliau bus perkeliami klientai, kurie naudojasi sudėtingesniais banko produktais. Planuojama, kad verslo klientų produktų ir paslaugų perkėlimas prasidės antrąjį šių metų ketvirtį.  

Artėjant individualiai perkėlimo datai klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis vieninga Luminor platforma. Banko darbuotojai bus pasiruošę patarti klientams visais su šiuo procesu susijusiais klausimais. 

Klientai vieningoje platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie Luminor|DNB interneto banko. Perkėlimo procesas sudėliotas ir organizuotas taip, kad kasdienės klientų operacijos vyktų įprastai ritmu, o klientai  patirtų kuo mažiau nepatogumų. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikės fiziškai ateiti į banką.

Sistemų suvienodinimą ketinama užbaigti  iki 2019 m. trečio ketvirčio pabaigos.

Informacija klientams apie sistemų sujungimą

Informacija klientams apie sistemų sujungimą