Gerbiamas kliente,

informuojame, kad nuo rugpjūčio 1 d. Luminor|DNB ir Luminor|Nordea mokėjimo paslaugas teiksime pagal naujas Luminor Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas (toliau – Sąlygos), kurios bus taikomos tiek naujiems, tiek esamiems klientams.

1. Kai rugpjūčio 1 d. įsigalios Sąlygos, nustos galioti šie dokumentai:

  • Luminor paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių (N) Priedas Nr. 2
  • Luminor mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos (D)
  • Kasdienių banko paslaugų planų ir pagrindinės mokėjimo sąskaitos paslaugos fiziniams asmenims sąlygų aprašas (N)
  • Verslo paslaugų krepšelių sąlygų aprašas (N)
  • Mastercard kortelių išleidimo ir naudojimo sąlygų aprašas privatiems asmenims (N)
  • Mastercard Platinum kortelių išleidimo ir naudojimo sąlygų aprašas (N)
  • Mastercard kortelių išleidimo ir naudojimo sąlygų aprašas verslo klientams (N).

2. Sąlygas taip pat keičiame atsižvelgdami į šiemet įsigaliojusią Europos Sąjungos Antrąją mokėjimo paslaugų direktyvą (PSD2), kurios nuostatos yra perkeltos į Lietuvos Respublikos Mokėjimų įstatymą. Susipažinkite su pagrindiniais Sąlygų pokyčiais:

  • nuo 150 eurų į 50 eurų mažėja privatiems klientams dėl neautorizuotų operacijų atsiradę nuostoliai, patirti dėl neteisėto mokėjimo priemonės pasisavinimo ir prarastos ar pavogtos mokėjimo priemonės panaudojimo;
  • pateikiama informacija, kaip bankas vykdys mokėjimus, kai klientas naudosis kitų mokėjimo paslaugų teikėjų teikiamomis mokėjimo inicijavimo ir/ar sąskaitos informacijos paslaugomis;
  • keičiasi mokėjimo operacijų, atliktų be mokėtojo sutikimo, lėšų sugrąžinimo terminas. Bankas, sužinojęs apie mokėjimo operacijas, atliktas be mokėtojo sutikimo, ne vėliau kaip iki kitos banko darbo dienos pabaigos grąžins mokėtojui neautorizuotos mokėjimo operacijos sumą. Ši nuostata nebus taikoma mokėtojo sukčiavimo atvejais.

3.  Patikslinome kitas Sąlygų nuostatas bei papildėme naujomis:

  • papildėme mokėjimo kortelių operacijų vykdymo nuostatas
  • pakeitėme banko darbo dienos sąvoką
  • atskirai nurodėme mokėjimo paslaugų (mokėjimo kortelės, e. sąskaitos, mokėjimo paslaugų rinkinių, interneto banko) teikimo sąlygas klientams, kurių sąskaitų numeriai prasideda skirtingai (LTXX40100 arba LTXX21400)
  • atnaujinome kortelės saugumo paslaugos „Saugi kortelė“ sąlygas ir perkėlėme jas į atskirą dokumentą
  • įtraukėme papildomus sąskaitos sutarties nutraukimo pagrindus - bankas, iš anksto pranešęs klientui, turės teisę nutraukti sąskaitos sutartį, jeigu daugiau kaip metus sąskaitoje nebus atliekamos jokios operacijos ir lėšų, esančių mokėjimo sąskaitoje, likutis nesieks banko nustatytos minimalios sumos
  • bankas turės teisę taikyti kainyne numatytą komisinį atlyginimą už sąskaitos sutarties nutraukimą, jei klientas vienašališkai nutrauks sutartį, nuo jos sudarymo datos nepraėjus 6 mėnesiams.

4.   Taip pat informuojame, kad rugpjūčio 1 d. pradeda galioti nauji dokumentai, kurie bus taikomi tiek naujiems, tiek esamiems klientams:

  • vietoje netekusių galios Mastercard mokėjimo kortelės išleidimo ir naudojimo sąlygų aprašų (fiziniams ir juridiniams asmenims), Mastercard mokėjimo kortelės bus leidžiamos ir naudojamos tomis pačiomis sąlygomis kaip ir iki šiol, tačiau jas nustatys naujos Kredito limito Mastercard mokėjimo kortelės sąskaitoje teikimo fiziniams asmenims taisyklės ir Kredito limito Mastercard mokėjimo kortelės sąskaitoje teikimo juridiniams asmenims taisyklės
  • Kortelės saugumo paslaugos „Saugi kortelė“ teikimo sąlygos.

5. Atsižvelgę į aukščiau aptartus pokyčius atlikome techninius pakeitimus Luminor Bank AB paslaugų teikimo bendrosiose taisyklėse (N) – panaikinome nuostatas, susijusias su nuorodomis į naikinamą taisyklių Priedą Nr. 2.

Naujas Luminor Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas rasite čia

Nesutikus su Sąlygų pakeitimais, turite teisę neatlygintinai atsisakyti mokėjimo paslaugų iki rugpjūčio 1 d.

Iki nurodytos datos negavę jūsų pranešimo, jog nesutinkate su siūlomais pakeitimais, laikysime, kad su šiais pakeitimais sutinkate.

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!