„Luminor“ bankas Lietuvoje informuoja, kad dėl „Luminor|Nordea“ klientų perkėlimo į vieningą sistemą birželio 27-28 dienomis neveiks kai kurios banko paslaugos. Bankas prašo savo klientų būti atidiems ir atkreipti dėmesį, kada ir kokios paslaugos nebus teikiamos bei rekomenduoja visus būtinus mokėjimus atlikti iš anksto.

Nors dauguma paslaugų klientams bus neprieinamos tik 1-2 dienas, bankas pataria visus būtinus mokėjimus atlikti iki birželio 26 dienos, 13 valandos. Buvusiems „Nordea“ klientams, kurių duomenys bus perkeliami į vieningą sistemą, rekomenduojama paskutinį birželio savaitgalį turėti grynųjų pinigų.    

Iš viso į vieningą sistemą bankas vienu kartu perkels net 50 tūkst. buvusių „Nordea“ klientų. Didžiausi pokyčiai klientams bus tokie: „MasterCard“ ar „Maestro“ kortelės keičiamos į  „Visa“ korteles, prie interneto banko reikės jungtis Smart-ID, mobiliuoju parašu arba kodų generatoriumi, jeigu klientas jį turi. Sąskaitų numeriai nesikeičia.

Perkėlimo darbai turės mažiau įtakos „Luminor“ klientams, kurių duomenys į vieningą sistemą jau buvo perkelti anksčiau. Klientai, turintys aktyvias „Visa” korteles, galės naudotis bankomatais ir atsiskaityti jomis visuose prekybos taškuose (parduotuvėse, restoranuose, degalinėse ir t.t.), tačiau mokėjimai šiomis kortelėmis el. parduotuvėse bus iš dalies apriboti.

Bankas rekomenduoja buvusiems „Nordea“ klientams išsiimti grynųjų prieš paskutinį birželio savaitgalį - „MasterCard“ ir „Maestro“ kortelės bus užblokuotos nuo penktadienio vakaro, o jau nuo šeštadienio popietės klientai galės naudotis naujosiomis „Visa“ kortelėmis, kurios jiems jau yra pristatytos balandžio-gegužės mėnesiais. Kuomet paslaugos bus vėl prieinamos, į vieningą sistemą perkelti vartotojai pradės naudotis „LuminorIDNB” interneto banku ir mobiliąja programėle bei naujai išduotomis „Visa” kortelėmis. Svarbu atkreipti dėmesį, kad tarptautiniams mokėjimams bus naudojamas naujas SWIFT/BIC kodas AGBLLT2X

Visą paskutinį birželio savaitgalį, kuomet vyks perkėlimo darbai, veiks „Luminor” skambučių centras +370 5 239 3444.

Dėl susiklosčiusios situacijos, klausimų dėl paslaugų perkėlimo turintiems klientams patariama su banku susisiekti nuotoliniu būdu –  skambinti tel. +370 5 239 3444, kreiptis el. paštu info@luminor.lt. Jeigu norite apsilankyti banko klientų konsultavimo centre, rezervuokite apsilankymo laiką iš anksto. Daugiau informacijos čia

 Po birželio 27-28 dienos, „LuminorIDNB“ vartotojai naudosis banko paslaugomis kaip iki šiol. Tuo tarpu perkeltų „LuminorINordea“ klientų laukia keletas naujovių naudojantis banko paslaugomis, su jomis žmonės buvo supažindinti dar vasario mėnesį. Išsamią informaciją apie pokyčius galite rasti čia:    

Platesnė informacija apie duomenų perkėlimą yra čia:

 

 

Luminor|DNB klientams


Luminor|Nordea klientams

Apie „Luminor“: „Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6% indėlių ir 18,7% paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja per milijoną klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 19,7%, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur.

Daugiau informacijos:
Vaidotas Vyšniauskas
+370 612 73474
v.vysniauskas@publicum.lt

Tvarkyk savo finansus lengvai su Luminor!