Kokių tipų korteles priima "Luminor Phone POS" programėlė?

„Luminor Phone POS“ programėlė priima bekontakčius mokėjimus fizinėmis „Visa“ ir „Mastercard“ kortelėmis, taip pat jų virtualiaisiais atitikmenimis:

  • išmaniuoju telefonu, kuriame įdiegta skaitmeninė „Google Pay“, „Apple Pay“, „Samsung Pay“ ar „Garmin Pay“ piniginė;
  • išmaniuoju laikrodžiu, išmaniąja apyranke ir panašiu prietaisu, turinčiu bekontakčio mokėjimo funkciją.

Ar mokėjimams priimti tinka bet kuris išmanusis telefonas?

Galite naudoti bet kurį išmanųjį įrenginį, jei:

  • šiuo metu jame įdiegta „Android 11“ ar vėlesnė versija;
  • jame įdiegtos „Google“ paslaugs („Google Mobile Services“);
  • veikia NFC funkcija.

Atkreipkite dėmesį – programėlės veikimas priklauso nuo jūsų įrenginio NFC funkcijos gebėjimo užmegzti ryšį su mokėjimo kortelėmis (ar kitomis mokėjimo priemonėmis), todėl rekomenduojame pasitikrinti NFC modulio vietą telefone ir modulio signalo stiprumą.

Kodėl negaliu atsisiųsti „Luminor Phone POS“ programėlės iš „Google Play“ parduotuvės?

Kai kurie išmanieji įrenginiai nepalaiko „Google“ paslaugų, todėl „Google Play“ parduotuvė yra nepasiekiama. Pavyzdžiui, taip gali nutikti naudojant kai kuriuos „Huawei“ išmaniųjų telefonų modelius.

Kodėl nematau „Luminor Phone POS“ programėlės „Google Play“ parduotuvėje?

Gali būti kelios priežastys:
a) Jūsų išmanusis įrenginys nesuderinamas su „Luminor Phone POS“ programėle. Taip gali nutikti, jeigu jūsų išmaniajame įrenginyje nėra NFC modulio arba jeigu įrenginyje įdiegta sena „Android“ versija.
b) Jūsų „Google“ paskyroje arba „Google Play“ parduotuvėje nustatyta šalis, kurioje programėlė yra negalima. Daugiau informacijos rasite čia.

Kaip galiu pasitikrinti, kokia „Android“ versija įdiegta mano telefone?

Atidarykite telefono nustatymus, pasirinkite skiltį „Apie telefoną“ → „Android“ versija.

Ką turėčiau žinoti, prieš pradėdamas priimti mokėjimus su „Luminor Phone POS“ programėle?

Pirmiausia patikrinkite, ar jūsų įrenginys atitinka šiuos reikalavimus:

  • jūsų įrenginyje įdiegta „Android“ 11 mobiliosios operacinės sistemos versija, kuri atitinka saugaus mokėjimo kortelių aptarnavimo reikalavimus ir leidžia pasiekti „Luminor Phone POS“ programėlę „Google Play“ parduotuvėje;
  • jame veikia  NFC funkcija;
  • jame įdiegtos dotis „Google“ paslaugos („Google Mobile Services“).

Jeigu jūsų išmanusis įrenginys atitinka išvardytus reikalavimus, pasirašykite sutartį su „Luminor“ ir pradėkite naudoti „Luminor Phone POS“ programėlę.

Skyriuje „Naudingos nuorodos“ rasite instrukcijas, kaip atsisiųsti ir įdiegti „Luminor Phone POS“ programėlę ir kaip priimti mokėjimus.

Kokių leidimų prašo programėlė ir kodėl jie reikalingi?

Programėlė prašo leidimo pasiekti  jūsų įrenginio vietos duomenis. Tai būtina kenkėjiškos veiklos aptikimo sistemai, kuri naudojama siekiant pastebėti neįprastą arba galimai nesąžiningą veiklą.

Kokias paslaugas turiu įjungti, kad programėlė veiktų?

Kad „Luminor Phone POS“ programėlė veiktų ir galėtumėte su ja priimti mokėjimus, pasitikrinkite, ar jūsų išmaniajame įrenginyjeįjungtos šios paslaugos:
a) interneto ryšys („Wi‑Fi“ arba mobilieji duomenys);
b) NFC funkcija;
c) vietovės nustatymas.

Taip pat atkreipkite dėmesį, kad kūrimo ir derinimo (Debug) režimai privalo būti išjungti prieš pradedant naudoti „Luminor Phone POS“ programėlę. Jeigu šie režimai įjungti, juos išjungti galite telefono nustatymuose. Tai atlikę, paleiskite telefoną iš naujo ir įjunkite programėlę.

Ar „Luminor Phone POS“ programėlė yra saugi?

Taip, „Luminor Phone POS“ programėlė sertifikuota „Visa“ bei „Mastercard“ su „PIN on glass“ ir PCI SSC (PCI CPoC). Programėlė atitinka EMV saugumo standartus, kad būtų galima lengviau atlikti bekontakčius mokėjimus.

Ar galiu naudoti „Luminor Phone POS“ programėlę, jeigu jau turiu elektroninį kortelių skaitytuvą?

Taip. Užpildykite paraišką ir „Luminor“ atstovas susisieks su jumis.

Kuo skiriasi „Luminor Phone POS“ programėlė ir elektroninis kortelių skaitytuvas?

Elektroninis kortelių skaitytuvas yra specialus įrenginys, priimantis mokėjimus kortelėmis ar jų virtualiaisiais atitikmenimis. „Luminor Phone POS“ yra programėlė, kurią galima atsisiųsti ir įdiegti savo išmaniajame įrenginyje, kad galėtumėte priimti mokėjimus bekontaktėmis kortelėmis ar jų virtualiaisiais atitikmenimis.

Kur galiu matyti šios dienos ir ankstesnio laikotarpio operacijas?

„Luminor Phone POS“ programėlėje matysite šios dienos ir paskutinių 24 mėnesių operacijas. Papildomai galite užsisakyti kasdienes arba mėnesines ataskaitas, kurias gausite el. paštu. Šias ataskaitas galite užsisakyti pasirašydami sutartį arba vėliau susisiekę su „Luminor“ banku.

Ar galiu atšaukti atliktą mokėjimo operaciją?

Taip. Parašykite mums žinutę „Luminor“ interneto banke. Žinutėje nurodykite mokėjimo datą, paskutinius keturis kortelės numerio skaitmenis ir grąžintiną sumą. Arba parašykite laisvos formos prašymą, pasirašykite elektroniniu būdu ir atsiųskite el. paštu eks@luminor.lt. Prašyme nurodykite grąžintiną sumą ir pridėkite mokėjimo kvito kopiją.

Ką turėčiau daryti, jeigu pakeičiau išmanųjį telefoną?

Atsisiųskite „Luminor Phone POS“ programėlę į naują išmanųjį įrenginį, įveskite savo naudotojo vardą bei slaptažodį ir pradėkite naudoti programėlę.

Ar galiu naudoti programėlę su tuo pačiu naudotojo vardu keliuose įrenginiuose?

Taip, galite. Atkreipkite dėmesį, kad jeigu savo prisijungimo duomenis įvesite kitame įrenginyje, būsite automatiškai atjungti nuo „Luminor Phone POS“ programėlės pirmajame įrenginyje. Jeigu vėl norėsite jame naudoti programėlę, turėsite iš naujo prisijungti.

Įdiegiau „Luminor Phone POS“ programėlę įrenginyje ir pradėjau priimti mokėjimus, tačiau kartais matau pranešimą „Klaida bandant nuskaityti kortelę“. Kodėl taip nutinka?

Dažniausiai klaida nuskaitant kortelę ar kitas mokėjimo priemones įvyksta, jeigu kortelė ar kita priemonė per greitai patraukiama nuo telefono NFC modulio.

Kad taip neatsitiktų, laikykite priglaustą mokėjimo priemonę prie įrenginio, kol programėlė baigs nuskaityti kortelę ar kitą mokėjimo priemonę – ekrane pasirodys pranešimas „Nuskaitymas atliktas“ ir pasigirs signalas, pranešantis, kad mokėjimo priemonė nuskaityta sėkmingai.

Atkreipkite dėmesį, kad išmaniųjų telefonų ar planšečių apsauginiai dėklai ar kiti priedai gali silpninti arba visiškai blokuoti NFC modulio signalą. Nenaudokite dėklų ar kitų priedų, jeigu jie trukdo sklisti NFC signalui.

Pranešimas „Klaida bandant nuskaityti kortelę“ taip pat gali būti rodomas, jeigu baigėsi mokėjimo kortelės galiojimo laikas. Pasitikrinkite, ar jūsų kortelė galioja, jeigu pamatėte šį klaidos pranešimą.

NFC funkcija įjungta, tačiau vis tiek negaliu priimti mokėjimų su „Luminor Phone POS“ programėle. Kodėl?

Vieni „Android“ įrenginiai nuskaito mokėjimo korteles geriau nei kiti, todėl kortelę priglauskite prie paties NFC modulio.

Pastebėjau, kad skiriasi PIN kodo įvedimo klaviatūros vieta. Kodėl?

Dėl saugumo sumetimų kaskart atliekant mokėjimą PIN kodo įvedimo klaviatūros dydis ir vieta yra skirtingi. Ši savybė saugo nuo kenkėjiškų programėlių, kurios bando išgauti ir užfiksuoti įvedamą mokėjimo kortelės PIN kodą.

Kodėl nepavyksta priimti mokėjimo su „Luminor Phone POS“ programėle?

Gali būti kelios priežastys:

  • susijusios su mokėtojo kortele, pavyzdžiui:
    - mokėjimo kortelės NFC modulis yra silpnas;
    - mokėjimo kortelė yra pažeista;
    - išjungta bekontakčių atsiskaitymų funkcija;
    - mokėjimo kortelė nėra bekontaktė;
    - naujoje mokėjimo kortelėje nėra aktyvuoti bekontakčiai atsiskaitymai
  • susijusios su jūsų įrenginiu, pavyzdžiui:
    - NFC modulis yra silpnas;
    - apsauginis dėklas trukdo NFC moduliui;
    - įjungtas kūrimo arba derinimo (debug) režimas.
  • susijusios su interneto ryšiu arba „Wi‑Fi“ signalu, pavyzdžiui, jis prastas ir (arba) nestabilus.

Ką turėčiau daryti, jeigu priimant mokėjimą įvyksta klaida?

Klaidos priimant mokėjimą gali įvykti dėl įvairių priežasčių (dingęs interneto ryšys arba klaida bandant susisiekti su banku). Kai kuriais atvejais problema yra laikina, todėl pakartokite operaciją arba paleiskite programėlę iš naujo. Jeigu po kelių bandymų vis tiek nepavyksta priimti mokėjimo, susisiekite su pagalbos komanda ir paaiškinkite problemą. Jeigu pranešime rodomas klaidos kodas, nurodykite jį, kad procesas būtų sklandesnis.

Kodėl man rodoma žinutė „Atrodo, kad įrenginys yra pažeistas. Prašome susisiekti su pagalbos komanda“?

Pranešimą apie pažeistą įrenginį galite pamatyti priimdami mokėjimą, kai „Luminor Phone POS“ programėlė negali parodyti PIN kodo įvedimo klaviatūros ekrane. Siekdami užtikrinti aukščiausią saugumo lygį įvedant PIN kodą ir vykdant mokėjimą, atliekame saugumo patikrą, kai kortelės savininko prašoma įvesti PIN kodą. Pamatyti klaidos pranešimą galite, jeigu atliekant patikrą pasitvirtina kuris nors iš šių scenarijų:

  • įjungtas kūrimo ir (arba) derinimo (debug) režimas;
  • įrenginyje įdiegtos programėlės, pavyzdžiui, antivirusinės, kurios gali naudotis prietaiso prieinamumo paslaugomis.

Prieinamumo paslaugos gali suteikti ekrano kontrolę ir (arba) leisti fotografuoti ekraną trečiųjų šalių programėlėms, todėl būtina užtikrinti, kad kenkėjiška programėlė negalėtų perimti prietaiso kontrolės ar nenufotografuotų ekrano, kai įvedamas PIN kodas. Dėl šių priežasčių mūsų programėlės atliekama saugos patikra gali apriboti galimybę įvesti PIN kodą.

Jeigu norite įsitikinti, kad nė viena programėlė nesinaudoja prieinamumo paslaugomis, eikite į įrenginio nustatymus, pasirinkite „ Prieinamumas“, tada „ Įdiegtos programos“ ir patikrinkite, ar visoms atsisiųstoms programėlėms išjungta galimybė naudotis prieinamumo paslaugomis.

Pastaba. Nustatymų meniu pavadinimai ir naršymo kelias jūsų įrenginyje gali skirtis.

Kur išmaniajame telefone yra NFC modulis?

NFC modulio vieta turi būti nurodyta jūsų telefono instrukcijoje. Ją galite rasti telefono gamintojo interneto svetainėje.

NFC modulis gali būti įmontuotas šiose telefono vietose: