Kaip patikrinti mokėjimo būseną?

Dalyje „Mokėjimai“ pasirinkite mokėjimo būseną:

  • „Nepasirašyti“– galite matyti visus inicijuotus mokėjimus, laukiančius patvirtinimo;
  • „Pasirašyti“ – galite matyti visus patvirtintus mokėjimus;
  • „Išsiųsti“ –  galite matyti mokėjimus, kurie buvo išsiųsti į banką, bet dar nėra apdoroti arba iš banko negautas atsakymas;
  • „Įvykdyti“ –  galite matyti mokėjimus, kurie yra įvykdyti; 
  • „Atmesti“ – galite matyti mokėjimus, kuriuos atmetė bankas arba atšaukėte patys. 

Kokias mokėjimų bylas galima importuoti?

„Bridge“ palaiko standartinius XML (ISO20022 PAIN.001.001.03) formatus.

Ką daryti jeigu mokėjimai lieka būsenoje „Išsiųsti“?

Kai mokėjimas yra būsenoje „Išsiųsti“ reiškia, jog dar nėra gautas atsakymas iš banko ir laukiama kol jis bus apdorotas. Jeigu mokėjimas lieka būsenoje „Išsiųsti“ ilgiau nei 15 minučių, rekomenduojame kreiptis į banką.

Kaip importuoti darbo užmokesčio mokėjimus?

  • Darbo užmokesčio mokėjimus galima importuoti dalyje “Mokėjimų importas“  pasirinkus XML formatą.
  • Jei jūsų mokėjimų byloje yra darbo užmokesčio nuorodos (SALA), tai tokie mokėjimai bus debetuojami kaip darbo užmokesčio, o visi likę įprasta tvarka. 
  • Jei jūsų mokėjimų byloje nėra darbo užmokesčio nuorodų (SALA), galite visą mokėjimų bylą konvertuoti į darbo užmokesčio mokėjimus pažymėdami „Importuoti visus mokėjimus kaip darbo užmokesčio“. 

Kokie yra maksimalūs mokėjimų limitai vartotojams?

Maksimalių limitų nėra. Limitai kiekvienam vartotojui gali būti nustatomi pagal jūsų poreikius.

Kokia yra ilgiausia vieno prisijungimo trukmė?

Ilgiausia vieno prisijungimo trukmė yra dvi valandos. Kai „Bridge“ sistema neaktyvi 15 minučių, prisijungimas yra nutraukiamas. Jei norite toliau naudotis sistema turite prisijungti iš naujo.

Ar „Bridge“ galima matyti kortelės, paskolos, lizingo, investicinių produktų informaciją?

Ne, „Bridge“ galite matyti ir atsisiųsti išrašus, importuoti ir atlikti mokėjimus.

Ar galima per „Bridge“ nusiųsti žinutę bankui?

Šiuo metu ne, tačiau ši funkcija bus įdiegta ateityje.

Kaip dažnai „Bridge“ atnaujina duomenis?

„Bridge“ esanti informacija atnaujinama kas 15 minučių.

Ar prisijungimui prie „Bridge” pakanka Smart-ID Basic ribotos prieigos paskyros?

Taip, prisijungti galima turint Smart-ID arba Smart-ID Basic.

Ar Smart-ID turi būti aktyvuota Luminor Banko?

Nebūtinai, paskyra gali būti aktyvuota m. parašu, asmens tapatybės kortele arba bet kurio banko, naudojančio Smart-ID.