Dalyje „Mokėjimai“ pasirinkite mokėjimo būseną:
„Bridge“ palaiko standartinius XML (ISO20022 PAIN.001.001.03) formatus.
Kai mokėjimas yra būsenoje „Išsiųsti“ reiškia, jog dar nėra gautas atsakymas iš banko ir laukiama kol jis bus apdorotas. Jeigu mokėjimas lieka būsenoje „Išsiųsti“ ilgiau nei 15 minučių, rekomenduojame kreiptis į banką.
Maksimalių limitų nėra. Limitai kiekvienam vartotojui gali būti nustatomi pagal jūsų poreikius.
Ilgiausia vieno prisijungimo trukmė yra dvi valandos. Kai „Bridge“ sistema neaktyvi 15 minučių, prisijungimas yra nutraukiamas. Jei norite toliau naudotis sistema turite prisijungti iš naujo.
Ne, „Bridge“ galite matyti ir atsisiųsti išrašus, importuoti ir atlikti mokėjimus.
Šiuo metu ne, tačiau ši funkcija bus įdiegta ateityje.
„Bridge“ esanti informacija atnaujinama kas 15 minučių.
Taip, prisijungti galima turint Smart-ID arba Smart-ID Basic.
Nebūtinai, paskyra gali būti aktyvuota m. parašu, asmens tapatybės kortele arba bet kurio banko, naudojančio Smart-ID.